Lisaks Kalevi Ujumiskooli tavapärastele ujumiskursustele on võimalik meil kasutada ka eratreeningu teenust kus saad valida kolme erineva paketi vahel. Eratreeningul on palju plusse, mille eesmärk on vaid üks – muuta Sind paremaks ujujaks.
Eratreeningu suurim pluss on kahtlemata see, et kogu treeneri tähelepanu kuulub vaid Sinule. Saad rahulikult omas tempos areneda ja õppida ning ei pea muretsema, et keegi kiirustaks tagant. Eratreeningut läbi viivad treenerid on kõik kvalifitseeritud ujumistreenerid ja nad valivad harjutused vastavalt Sinu võimetele. Teine väga suur pluss on kahtlemata see, et treenerid koostavad harjutused Sinu eesmärgist lähtuvalt. Isegi kui puudub varasem ujumiskogemus või oled juba vana kala, siis kõik harjutused on suunatud sellele, et nad oleksid väljakutsuvad, lõbusad ja Sind paremaks ujujaks muutvad.
Kahtlemata on võimalus ise õppida ja harjutamas käia, aga treeneri näol on Sul oskustega abimees kellega on lihtsam eesmärgi suunas liikuda. Üksinda treenides kaob väga tihti motivatsioon, aga treener aitab Sind hoida õigel kursil ning motiveerituna. Lisaks tavapärasele eratreeningule on võimalik valida veel kahe erineva paketi vahel, mis on soovitatav nendele kellel on varasem ujumiskogemus olemas. Treener koostab Sulle erinevad ja väljakutsuvad treeningkavad ning Sa ei pea enda pead vaevama faktiga, et kuidas enda treeningud huvitavamaks ja arendavamaks muuta.
Meie treeneritega juba igav ei hakka. Ujumine võib kohati tunduda igava spordialana, aga tegelikkuses on harjutuste arsenalis tuhandeid harjutusi, mis teevad spordiala väga põnevaks. Eriti pisematel (kuid ka täiskasvanutel) on harjutused tihtipeale mängulised, kuid teenivad siiski Sinu valitud eesmärki.
Kes peaksid tulema eratreeningule? Absoluutselt kõik, kes tunnevad, et tahavad õppida ujuma või parandada ujumistehnikat. Eratreeningule võivad aja kirja panna 4-104 aastased. Tähtis on meeles pidada, et kunagi pole liiga hilja. Võimalus on õppida nii eesti, inglise kui ka vene keeles.
Lisainfot ja eratreeningu broneerimiseks VAJUTA SIIA: